söndag 27 september 2009

En helg i lugnets tecken

I fredags skulle jag ha haft heldag i skolan men det slutade med att vi fick åka hem strax efter 10, inte oss emot så vi tog med glädje emot den oväntade ledigheten. Åkte hem och städade, tvättade, betalade räkningar och fixade lite tills Chrille kom hem. Då begav vi oss ut till Media Markt och köpte lite filmer och fika på donken på vägen :) Vidare ut till Hälla där jag köpte lite nya myskläder och chrille nya innerskor, riktiga gubbtofflor, jag går jämt i inneskor så han ville också ha. Men det är skitskönt så det förstår jag. Handlade lite efter det och åkte sen hem och åt och mös i soffan framför idol. Helt underbart var det.
Låg och drog oss extra länge igår, innan vi gick upp och gjorde iordning oss, åkte ner på stan för lite mat och shopping. Chrille köpte en skit fin tröja och jag hittade fräschaste klockan som.. fick följa med hem! :) Efter stan åkte vi ut till mamma och pappa. Chrille höll på ute med bilarna med pappa och lukas medans jag och mamma gick lång promenad i urskogen med alla fyra hundar. Väldigt skönt var det..
Idag har vi bara tagit det lungt på morgonen, donat lite här hemma och chrille har fått ett samtal angående bilen, så vi får se om den blir såld ikväll. Vid 5-6 någongång ska vi hem till svärmor och alla för lite mat.


Imorgon blir det plugg, välbehövligt..


Helgens outfit..

Morotskaka, såå gott..

Nya favoriten, Green Chai..
Nya klockan..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar